2014. október 18., szombat

Jelek fogadása

Hogyan küldi az Univerzum, és hogyan tudjuk fogadni a jeleket? 
Most egy nagyon friss tapasztalást osztok meg itt a blogomban. Talán hasznos lesz. 

Tudom, hogy a célok kitűzésének mekkora értéke és ereje van az életemben. Tudom azt is magamról, hogy szeretem teljesen körülbiztosítani magamat azokon a területeken, amelyeken még nem vagyok eléggé magabiztos. Ez a körülbiztosítás például az, hogy elmentem az elmúlt hónapokban több sikertréningre, megnézni, hogy a profik hogyan csinálják. Ezt úgy is mondhatom, hogy tanulok, fejlődök, ami teljesen rendjén van.

A mostani példa pedig a következő: 
Elhatároztam, hogy előadást fogok majd tartani a TEDx-en, aminek egyik lépcsőfoka a TEDxNagyerdő 2015 lesz. Ma van a 2014-es program és én beregisztráltam, hogy megnézzem élesben, hogy milyenek az előadók, milyen a felkészültségük, mennyire profik, bakiznak vagy nem? Olyan kérdésekre keresem a választ, amelyek bennem még most is bizonytalanságot okoznak. Pedig marhára magabiztosnak és határozott célkövetőnek tart a környezetem. És én is magamat egyre jobban :)
Valami miatt azonban nem utaltam át a részvételi díjat, gondoltam majd a helyszínen fizetem, ha megyek. (Első jel - miért nem utaltam? Pedig mindig mindent előre kifizetek!) Tegnap fel is hívott az egyik szervező ismerősöm, hogy itt leszek-e, mert látja a regisztrálást, de nem lát befizetést. Megerősítettem, hogy igen itt leszek, mert csak a TEDx miatt és az 5 órai NIA-technik miatt utazom most, péntek délután Debrecenbe. 
Ma, szombat  hajnalban azonban arra ébredtem, hogy óriási hascsikarás után kezdetét vette egy extrahasmenés. Tegnap délután ettem egy krémes sütit, gondoltam, valószínű, hogy az az okozó, de ez csak feltételezés, mert nagyon finom íze volt a sütinek. Megbízhatóan jó minőségű alapanyagokkal dolgoznak a cukrászdában, régóta eszek itt sütit. Eddig erre a sütire fogtam. (Második jel - egyáltalán nem emlékszem vissza, hogy mikor volt utoljára ilyen hasmenésem. Nem hogy ilyen, de egyáltalán semmilyen nem szokott lenni. Vajon miért éppen most?) 
Ma 14 órakor kezdődött a rendezvény, és én fél 1-kor küldtem egy sms-t Csabi barátomnak (együtt végeztünk a coach képzésen, és azóta jó barátok lettünk), hogy nem megyek, mert ... így nem merem bevállalni a TEDx-et. Csabi visszahívott és az a néhány mondat, amit telefonba mondott, na az volt a 3. jel.

Ezek a gondolatok kezdtek el felerősödni bennem:
Miért is alakul így a napom, hogy ne menjek? Mindennek oka van, és nincsenek véletlenek. Miért akarom megmutatni magamat? Miért akarom annyira átadni másoknak, hogy egyszerű vidéki nőből is lehet sikeres ember? Készen vagyok már vagy még hosszú út áll előttem, hogy ez tényleg simán menjen?  
A falumban a múlt héten nagyon magas szavazatszámmal képviselőnek választottak. Az ott élőknek példa kezd lenni az életem. Már nem úgy vagyok "kakukktojás", mint ezelőtt 15-20 évvel. Kedvelnek, szeretnek velem beszélgetni, szeretnek a közelembe lenni, erőt merítenek az optimizmusomból a jókedvűségemből. 

Csabi ezzel a remek coachkérdéssel rávilágított: 
"A faludban élő emberekhez kifog visszamenni és megmutatni nekik, hogyan kell?"

Még dolgom van a falumban! Ott még nem vagyok kész! Én pedig nem siettetem, mert így is olyan szépen alakul minden körülöttem. Csak figyelni kell a jeleket! A jeleket, ami vagy hasmenés formájában, vagy egy telefonbeszélgetésben mutatkozik meg. 

Érdekesség, a telefonbeszélgetés után megállt a hasmenés, és 5 órára teljesen jól éreztem magam, mert ekkor kezdődött a NIA-Technik tánc, amire nagyon akartam menni. Már alig vártam, hogy Heni újra Debrecenben legyen és táncolhassak vele. Extra energiát kaptam tőle! :)

Szóval nem a süti hibája volt az a jel, amit az ego-m a sütire fogott.  :) Más volt az oka!
Tanulni kell a jelek észrevételét is.

1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...